Más fotos en Galería de Fotomovimiento

Barcelona, 19 d’abril
(CAT)
Rodegem el Parlament: cadena humana.
Com ja sabeu, el passat 17 de març es va fer pública la sentència del Tribunal Suprem que anul·la l’absolució de vuit de les encausades per l’acció d’Aturem el Parlament i les condemna a tres anys de presó. Recordem que aquesta sentencia resol un recurs interposat per la Fiscalia, el Parlament de Catalunya, la Generalitat i Manos Limpias contra l’absolució dictada per l’Audiència Nacional el juliol de l’any passat.
Aquesta sentència condemnatòria es un fort cop a la llibertat d’expressió i manifestació. Una clara invitació a la continuïtat en les polítiques antisocials, repressives i de retallades. No permetrem que les nostres companyes vagin a presó i plantarem cara per a que no puguin establir una jurisprudència dirigida a condemnar-nos a totes.
Des de l’assemblea de suport a les condemnades, us convoquem per a Rodejar el Parlament amb una cadena humana el proper diumenge dia 19 d’abril, a les 12h, i us demanem que ens ajudeu a fer gran aquesta convocatòria. Qualsevol aportació és benvinguda: sumeu-vos, adheriu-vos, convoqueu, difoneu!
Us convoquem i us demanem suport, ja que estem en un compte enrere per aturar una propera ordre d’entrada a presó.
Necessitem la força de totes!
“es va interposar amb els braços en creu i va seguir al parlamentari cridant consignes = 3 anys de presó”
“recriminava les polítiques de retallades i va dir a un parlamentari que no el representava = 3 anys de presó”
“amb els braços alçats, movent les mans i cridant consignes, va seguir a un parlamentari = 3 anys de presó”17011639378_33733768d5_o

Text: Assemblea de suport a les condemnades pels fets d’Aturem el Parlament.

(CASTELLANO)
Rodegem el Parlament: cadena humana.
Como ya sabéis, el pasado 17 de marzo se hizo pública la sentencia del Tribunal Supremo que anula la absolución de ocho de las encausadas por la acción de Aturem el Parlament y las condena a tres años de prisión. Recordemos que esta sentencia resuelve un recurso interpuesto por la Fiscalía, el Parlament de Catalunya, la Generalitat y Manos Limpias contra la absolución dictada por la Audiencia Nacional el julio del año pasado.
Esta sentencia condenatoria es un mazazo a la libertad de expresión y manifestación. Una clara invitación a la continuidad en las políticas antisociales, represivas y de recortes. No permitiremos que nuestras compañeras entren en prisión y lucharemos para que no puedan establecer una jurisprudencia dirigida a condenarnos a todas.
Desde la asamblea de apoyo de las condenadas, os convocamos para Rodear el Parlament con una cadena humana el próximo domingo 19 de abril, a las 12h, y os pedimos que nos ayudéis a hacer crecer esta convocatoria. Cualquier aportación es bienvenida: sumaros, adheriros, convocad, difundid.
Os convocamos y os pedimos apoyo, ya que estamos en una cuenta atrás para parar una próxima orden de ingreso a prisión.
¡Necesitamos la fuerza de todas!
“se interpuso con los brazos en cruz y siguió al parlamentario gritando consignas de la reunión = 3 años de prisión”
“recriminaron las políticas de recortes y dijeron a un parlamentario que no los representaba = 3 años de prisión»
«siguió en algun momento al parlamentario con los brazos en alto, moviendo las manos y coreando consignas de la
manifestación = 3 años de prisión»

Texto: Assemblea de suport a les condemnades pels fets d’Aturem el Parlament.

Fotografías: Manu y Moni